TALLER DE GESTALT, MÚSICA Y MEDITACIÓN EN GIRONA. 7-9 NOVIEMBRE 2014




Benvolguts i benvolgudes,

Us adreço la informació relativa a un taller que farà l'Albert Rams, psicoterapeuta Gestalt amb més de 30 anys d'experiència, i que la majoria de vosaltres coneixeu. El taller el farà a Gestalt Girona i trobareu tota la informació corresponent al flyer adjunt.

Per pròpia experiència us puc dir (vaig fer-lo a l'abril d'aquest any a Barcelona) que és una activitat no solament per treballar-se un mateix sinó també per aprendre a manejar com a professionals gestàltics la música i la meditació.

Espero que sigui del vostre interès i que vulgueu assistir, i també que feu extensiva aquesta informació a aquelles persones que penseu que pugui interessar.


Estimados y estimadas,

Os paso la información relativa a un taller que hará Albert Ramos, psicoterapeuta Gestalt con más de 30 años de experiencia, y que la mayoría de vosotros conocéis. El taller lo hará en Gestalt Girona y encontrareis toda la información correspondiente en el flyer adjunto.

Por propia experiencia puedo decir (lo hice en abril de este año en Barcelona) que es una actividad no sólo para trabajarse uno mismo sino también para aprender a manejar como profesionales gestálticos la música y la meditación.

Espero que sea de vuestro interés y que querais asistir, y también que hagais extensiva esta información a aquellas personas a las que penséis que pueda interesar.

Saludos,

Salutacions,

Natatxa Molina
​Directora de Gestalt Girona i l'Escola de Gestalt de Girona
Minali 12
17004 Girona
Tel. 972 417 198
www.gestaltgirona.com

Entradas populares de este blog

(Casi) Todo sobre la (Terapia) Gestalt

GRUPO TRABAJO INTERIOR 2024

Sobre "Memo" (Guillermo Borja)... de nuevo...